karel2012 Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 hjælp!! har oppdaga at min automat,slurer når jeg rygger opp bakker eller når jeg må gi gass automat var byttet for ca 20000km sidn (før min eie) ble da byttet olje og filter,automat skall nå ha gått ca 210000km,dokumentert. tips noen? flushing på tide? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karel2012 Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 bumpe bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Slurer den når du kommer høyere opp på turtallet også? Det er vanlig at den slurer ved lave turtall i lave hastigheter, det gjør hvertfall min og den er gått litt over 10 tusen km siden full overhaling.. Hørt rykter om at en flush kan gjøre automatkassa som "nye" igjen, men også hørt historier der folk har fått havari pga. dette, noe jeg tror er tilfeldighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karel2012 Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 har ikke tort å prøv det før jeg har funnet ut noe mere,nå står biln å får seg nye kjøleslanger rundt hele motoren så får sjekke det når jeg får den tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 har ikke tort å prøv det før jeg har funnet ut noe mere,nå står biln å får seg nye kjøleslanger rundt hele motoren så får sjekke det når jeg får den tilbake Skrik ut når du finner ut noe mer da! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå