Gå til innhold

Lekker kjørlevæske (bilde). Trenger litt hjelp.


JonasFB
 Share

Anbefalte innlegg

Trodde først det var ekspansjonstanken som lakk, men tørket godt opp og fant ut av at det lakk et annet sted. Må fylle væske etter en del mil. Ser tydelig at det pippler frem. Se bilde:

kk91boxafenx5byvhykt.jpg

Det lekker mellom slagen og denne debbeditten den sitter på. Bør jeg bytte slange + denne greia den sitter på? Eller kan det være et forsøk å prøve og stramme slageklemma? Hvordan sitter denne klemma egentlig? Var liksom ikke noe mulighet for å få den opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er standard fabrikklemmer så hadde jeg bare klipt den av og montert vanlig slangeklemme istedet, langt mer praktisk. Kan kanskje være lurt å ta av slangen å sjekke om det er sprekker i plasthuset, hvis det og slangen ser ok ut, så prøvemonter tilbake igjen med ny klemme og sjekk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er standard fabrikklemme ja, men har jo null sjans til å klippe av denne. Kommer jo aldri til å få tak... Fant delen jeg trenger på GS.

Nr. 1 på bildet. Hadde jo selvfølgelig vært letter å prøve å få av den gamle slangen, og prøve med ny klemme men vet ikke om jeg kan få den av uten å skade slangen.

a5zj4uae02jzvgyjncgo.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...