AlexNilsen Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Som nevnt ovenfor så har jeg en 1993 E34 525i som skal plukkes, grunnet stort rustangrep i gulv. Har en god del nye deler og, som bl.a: Panser + hengsler og tilbehør Støtfanger + alle tilhørende klips, skruer og alt monterins tilbehør (bjelke bak fanger, deksler osv.) Fremskjermer, Tectylerte inv. Orginale M-tech/M5 skjørter Inkl. dørlister (gummi, nederst på dør) SOLGT. Hella DE Lykter. SOLGT. Hella Baklykter med mørk blinker. Komplett shadowline list sett. Komplett Grill med krom nyrer. Original ny i eske A/C Radiator. ++++ Alt av nye deler er uåpnet og i orginal embalasje fra Bavaria Stavanger. Ellers komplett bil. verdt å nevne at bilen har komplett nybehandlet sort skinninteriør. (har en liten rift på førerstol) har et svart taktrekk, mangler A/B/C stolper + takluke trekk. Sort dashbord i god stand. Komplett bilsten B12 understell, med AP 40/40 fjærsett. (kjørt 5-10 000ca etter montering) Wieshers tårnstag. M50B25 med girkasse og ledningsnett. Org. 525i 24v diff. eksosanlegg uten Katter + simons bakdel:) BILEN KAN KJØPES SOM DEN STÅR FOR 25 000,- Har utrolig masse deler, nytt og brukt. Ring for info, bilder, priser og evt. bud Alex Nilsen 92 64 70 79 Stavanger
AlexNilsen Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 Hvilken farge er den? bilen er svart:) men hele fronten er ny (ulakkert)
AlexNilsen Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 mye for shadow listene ? Shadowline listene er dyre, da de er orginale fra bavaria stavanger, ligger uåpnet i orginal embalasje. ser på GS at et "komplett sett" med lister ligger på rundt 8000,- så om jeg kan ta halvparten av prisen så er jeg fornøyd
TerjeA Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Sideskjørter og tilhørende dørlister skal jeg ha! Hvor mye skal du ha for dei?
AlexNilsen Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 Sideskjørter og tilhørende dørlister skal jeg ha! Hvor mye skal du ha for dei? Nypris på GS er 6771,- for kun skjørtene, kom med et fornuftig bud
TerjeA Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Skulle egentlig kjøpe skjørter av ein anna her inne, men han sluttet å svare meg plutselig. Han skulle ha 1000kr for dei, og eg skulle betale frakt. Så er 1000kr og eg betaler frakt greit for deg og?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå