Gå til innhold

EU-kontroll i bergen!?


AHellem
 Share

Anbefalte innlegg

lurer på hvor dere andre fra bergen sender bilene deres til eu-kontroll her i området? skal inn til eu-kontroll nå snart og er ikke intressert i et verksted som er kjempe pirkete på feil, for å fikse seg selv arbeid ++

vil et sted som tar det kjapt og greit, selvfølgelig sjekker det viktigste selvom jeg er godt viten om hvilken stand bilen er, men ikke lager 2er feil av ingenting!

er stooor forskjell på verksteder når det kommer til dette (selvom det ikke burde vert det) , så vil høre hva dere andre har å si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg så på tv2 hjelper deg med temaet: prisanntydning på bil, da var snap drive hvesidenav bygarasjen veldig dårlig å finne feil. Kunne jo bare vært en dårlig dag, men de meste er litt nøye på EU kontroller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårlige til å finne feil trenger de ikke være, men litt bøyelige med ting som ikke har med trafikksikkerhet å gjøre.. :P har for eksempel litt for bråkete eksos, og senk med litt tvilsomt tuv papir, og powerfilter... på en bil fra 1990 kan ikke de kreve det store av lyd og avgasser mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var først på NAF i knarvik med bilen min, og der var han virkelig ikke nøye. han klarte ikke få med seg at speedometeret mitt ikke virket, og det er en god del rust under bak bilen, og bremserørene er egentlig gjennområtne.. er også en del annet jeg ikke fikk bemerkninger på. Jeg har vært på eidsvåg auto et par ganger på etterkontroll, men kommer ikke gjennom pga avgass. de virker egentlig veldig greie, og får man det ikke godkjent betaler man heller ikke (etterkontroll i vertfall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...