Gå til innhold

Work Seeker CX 8.5 og 10 / 18 selges


turbo1991
 Share

Anbefalte innlegg

Selger noen skamfete felger da jeg gikk over til OZ Futura

Dette er felger som ikke blir produsert lenger og er veldig sjeldne, aldri sett dem selv med slike kanter her i Norge... Dette settet er spesialbestilt og kosta skjorta nytt

8.5 et 20

10 et 10

Kom med bud, men dette er som de fleste av dere sikkert skjønner ikke noe billig felger

eb42ovltiulax9pfn0y1.jpg

2bjnv6oka733giw8v5r6.jpg

tg924t9tf989w9o3tyk4.jpg

Brei kant!!!!

gwo63fbrbaazxkjlpr55.jpg

6oqm3qmfwjnzpov79edt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke skryte på meg at jeg er noen felg ekspert, men siden ingen andre hadde bydd noe så startet jeg :) Selv om felgene er spesialbestilt og kostet så som så når de var nye så kan man ikke forvente å få det igjen når man selger det, å jeg tror det er ytterst få her inne som er villig til å betale en slik sum. Men siden du er en felg ekspert og klager på budet mitt så gi han et sikkelig bud da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid vanskelig å prissette spesialbestilte customfelger, akkurat som en kraftig modifisert bil, eller bil med spesiell lakk. Kommer en borti et uhell, en liten skade på en spesiallagd skjerm, eller en spesialbestilt felg, så er hele verdien borte, siden en ikke kan få tak i nytt. Ingen vits å komme med oppgulp mot et bud på 10 lapper, når du har skrevet "kom med bud". Du skriver også "bud over 20k", tror du noen kommer og byr 25k uten at du har et bud på 20k? Og når er slutten på "auksjonen" din? Du klager på bimmers, men forumet blir jo kun det som selgerne her inne gjør det til. Lag skikkelige annonser, så går det nok bra. Vil du selge for 20k, så skriver du "selges for 20k, og ingenting under", eller "høystbydende OVER 20k innen søndag".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid vanskelig å prissette spesialbestilte customfelger, akkurat som en kraftig modifisert bil, eller bil med spesiell lakk. Kommer en borti et uhell, en liten skade på en spesiallagd skjerm, eller en spesialbestilt felg, så er hele verdien borte, siden en ikke kan få tak i nytt. Ingen vits å komme med oppgulp mot et bud på 10 lapper, når du har skrevet "kom med bud". Du skriver også "bud over 20k", tror du noen kommer og byr 25k uten at du har et bud på 20k? Og når er slutten på "auksjonen" din? Du klager på bimmers, men forumet blir jo kun det som selgerne her inne gjør det til. Lag skikkelige annonser, så går det nok bra. Vil du selge for 20k, så skriver du "selges for 20k, og ingenting under", eller "høystbydende OVER 20k innen søndag".

Selger har jo ikke kommet med noe oppgulp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Mulig dette blir ansett som et dumt spørsmål hehe....men er det ikke slik at det bare finnes dumme svar? ;-)

Det jeg lurer på er:

Er det mulig å få de til å passe på en e-36 coupe dersom man valser hjulbuene?

André

Siden trådstarter/selger ikke har svart. Dette hadde blitt dritsexy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dette blir ansett som et dumt spørsmål hehe....men er det ikke slik at det bare finnes dumme svar? ;-)

Det jeg lurer på er:

Er det mulig å få de til å passe på en e-36 coupe dersom man valser hjulbuene?

André

Siden trådstarter/selger ikke har svart. Dette hadde blitt dritsexy!

Hadde blitt helmaks.....hvis jeg får plass....det er spørsmålet....

Og derfor spørre jeg dere som har lit peiling hehe....

(",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dette blir ansett som et dumt spørsmål hehe....men er det ikke slik at det bare finnes dumme svar? ;-)

Det jeg lurer på er:

Er det mulig å få de til å passe på en e-36 coupe dersom man valser hjulbuene?

André

Siden trådstarter/selger ikke har svart. Dette hadde blitt dritsexy!

Hadde blitt helmaks.....hvis jeg får plass....det er spørsmålet....

Og derfor spørre jeg dere som har lit peiling hehe....

(",)

Jeg har 18x10 bak på min, men det er ET35. Har valset litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...