turbo1991 Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Selger noen skamfete felger da jeg gikk over til OZ Futura Dette er felger som ikke blir produsert lenger og er veldig sjeldne, aldri sett dem selv med slike kanter her i Norge... Dette settet er spesialbestilt og kosta skjorta nytt 8.5 et 20 10 et 10 Kom med bud, men dette er som de fleste av dere sikkert skjønner ikke noe billig felger Brei kant!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Glemte å si det men sitter selvfølgelig på dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 hva dekk som står på og dim på de? har du ikke en ca pris du kunne tenkt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Er Goodyear dekk.... 225/35 foran og 245/35 bak Hadde tenkt meg bud over 20 000, må ikke selges.... kommer det bare skambud putter jeg dem innerst i garasjen og plukker dem fram ved et senere prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Skal ikke skryte på meg at jeg er noen felg ekspert, men siden ingen andre hadde bydd noe så startet jeg Selv om felgene er spesialbestilt og kostet så som så når de var nye så kan man ikke forvente å få det igjen når man selger det, å jeg tror det er ytterst få her inne som er villig til å betale en slik sum. Men siden du er en felg ekspert og klager på budet mitt så gi han et sikkelig bud da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Det er alltid vanskelig å prissette spesialbestilte customfelger, akkurat som en kraftig modifisert bil, eller bil med spesiell lakk. Kommer en borti et uhell, en liten skade på en spesiallagd skjerm, eller en spesialbestilt felg, så er hele verdien borte, siden en ikke kan få tak i nytt. Ingen vits å komme med oppgulp mot et bud på 10 lapper, når du har skrevet "kom med bud". Du skriver også "bud over 20k", tror du noen kommer og byr 25k uten at du har et bud på 20k? Og når er slutten på "auksjonen" din? Du klager på bimmers, men forumet blir jo kun det som selgerne her inne gjør det til. Lag skikkelige annonser, så går det nok bra. Vil du selge for 20k, så skriver du "selges for 20k, og ingenting under", eller "høystbydende OVER 20k innen søndag". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Det er alltid vanskelig å prissette spesialbestilte customfelger, akkurat som en kraftig modifisert bil, eller bil med spesiell lakk. Kommer en borti et uhell, en liten skade på en spesiallagd skjerm, eller en spesialbestilt felg, så er hele verdien borte, siden en ikke kan få tak i nytt. Ingen vits å komme med oppgulp mot et bud på 10 lapper, når du har skrevet "kom med bud". Du skriver også "bud over 20k", tror du noen kommer og byr 25k uten at du har et bud på 20k? Og når er slutten på "auksjonen" din? Du klager på bimmers, men forumet blir jo kun det som selgerne her inne gjør det til. Lag skikkelige annonser, så går det nok bra. Vil du selge for 20k, så skriver du "selges for 20k, og ingenting under", eller "høystbydende OVER 20k innen søndag". Selger har jo ikke kommet med noe oppgulp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre_emilsen Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Mulig dette blir ansett som et dumt spørsmål hehe....men er det ikke slik at det bare finnes dumme svar? Det jeg lurer på er: Er det mulig å få de til å passe på en e-36 coupe dersom man valser hjulbuene? André Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Mulig dette blir ansett som et dumt spørsmål hehe....men er det ikke slik at det bare finnes dumme svar? Det jeg lurer på er: Er det mulig å få de til å passe på en e-36 coupe dersom man valser hjulbuene? André Siden trådstarter/selger ikke har svart. Dette hadde blitt dritsexy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Sendt deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre_emilsen Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Mulig dette blir ansett som et dumt spørsmål hehe....men er det ikke slik at det bare finnes dumme svar? Det jeg lurer på er: Er det mulig å få de til å passe på en e-36 coupe dersom man valser hjulbuene? André Siden trådstarter/selger ikke har svart. Dette hadde blitt dritsexy! Hadde blitt helmaks.....hvis jeg får plass....det er spørsmålet.... Og derfor spørre jeg dere som har lit peiling hehe.... (",) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Mulig dette blir ansett som et dumt spørsmål hehe....men er det ikke slik at det bare finnes dumme svar? Det jeg lurer på er: Er det mulig å få de til å passe på en e-36 coupe dersom man valser hjulbuene? André Siden trådstarter/selger ikke har svart. Dette hadde blitt dritsexy! Hadde blitt helmaks.....hvis jeg får plass....det er spørsmålet.... Og derfor spørre jeg dere som har lit peiling hehe.... (",) Jeg har 18x10 bak på min, men det er ET35. Har valset litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå