Gå til innhold

SOLGT!


Snowgoon
 Share

Anbefalte innlegg

Da jeg ikke har tid til å fikse denne bilen ser det ut som at den beste løsningen blir et salg. Problemet er at bilen ikke starter, dette skyldes flatt batteri og tett bensinfilter. Batteriet er i god stand og trenger bare en oppladning, og nytt bensinfilter medfølger.

Bilen er en 520 Touring, i fargen oxfordgrønn. Det er beige stoffstoler og resten av interiøret er også i denne fargen. av utstyr å nevne har denne bilen airbags på begge sidene forran, lyspakkke, ac og det er ikke så mye annet å nevne, el vinduer og el speil har den også.

Den har gått 274 000 km, og gikk helt smertefritt frem til filteret ble tett. alltid starta på første uansett om det har vert +30 eller -30.

Bilen ble eu godkjent i Mars 2012, og årsavgifta er betalt.

For en som kan og har tid til å skru selv, er dette muligheten til å få seg en billig og god e34 touring.

Jeg setter min prisantydning til 10 000kr. og jeg tar gjerne i mot bud. Skambud blir ikke besvart!

h3pwn0734hzck1tfgkrj.jpg

b5fgpbhpwo599n7q7876.jpg

8f40lna8auk0xqnho8qg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den, har gått over med en kompis som kan mye om M50 motorene. Og det eneste vi kunne tenke oss at feilen var, var tett filter. Kan jo ikke være helt sikker, og da jeg selv ikke kan så mye. Har jeg bare dette å gå etter, jeg har uansett kjøpt ny bil så er ikke interessert i å feilsøke så mye på denne. Forstår godt at det kan være dumt å komme ned når du bor så langt unna, dersom det skulle ha vert en annen feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...