olly Skrevet August 28, 2012 Forfatter Skrevet August 28, 2012 Ja sant det da Ja vil høre svevet i denne, og litt pådrag. Innen/utenifra samma f egentlig Så S50B30 er motoren å gå for altså. IOM at du får så mye i din. Tenkte ikke å ha så mye i mitt prosjekt men kanskje 500-600 blir vell ikke feil samme f om du går for b30 eller b32 eneste jeg kan garantere deg er at det bør og må gjøres skikkelig når en først holder på, dyrt blir det samme faan, men du blir igjen belønnet med en bøllette motor for innsatsen
olly Skrevet August 28, 2012 Forfatter Skrevet August 28, 2012 her er en liten snutt fra søndagen på sommertreff på acr, driver og tester ut hjulvinkler bak, all kjøring her er på 1,2 bar, skjer et eller annet i bak stillinga på siste runde, på lang strekka. http://www.youtube.com/watch?v=qQIt7PXm9iw
olly Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 da var e85 kjølern på plass og, neste oppdrag blir og montere brannslukknings anlegget, før motor skal til vidar strand på vsmotor igjen
///Thomas Skrevet September 22, 2012 Skrevet September 22, 2012 Så ut som ett gromt arbeidsredskap! Film??
_anders Skrevet September 22, 2012 Skrevet September 22, 2012 Hvorfor skal motoren til vs igjen da? Mer effekt?
olly Skrevet September 25, 2012 Forfatter Skrevet September 25, 2012 Så ut som ett gromt arbeidsredskap! Film?? ligger en liten snutt av roli kjøring på 1,2 bar på siden før
olly Skrevet September 25, 2012 Forfatter Skrevet September 25, 2012 Hvorfor skal motoren til vs igjen da? Mer effekt? mye vill ha mer å fanden vill ha fler
freddalur Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Hvorfor ikke bare kjøre på høyere trykk?
olly Skrevet September 26, 2012 Forfatter Skrevet September 26, 2012 Hvorfor ikke bare kjøre på høyere trykk? jepp ikke no problem det, men.... når vi bremset motorn sist hadde vi ikke åpnet motor siden 2009 bygget og benkingen, så vi tok ikke risken med å dra no videre etter 2,1 bar, var ikke noe tvil om at motrorn ville MYE mere en 1039. så vi ble enige om og å dra max neste gang vi skulle ta en "sørvise". trenger jo strenkt tatt ikke noe mere, men morro og se hva det kan bli
freddalur Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Hvorfor ikke bare kjøre på høyere trykk? jepp ikke no problem det, men.... når vi bremset motorn sist hadde vi ikke åpnet motor siden 2009 bygget og benkingen, så vi tok ikke risken med å dra no videre etter 2,1 bar, var ikke noe tvil om at motrorn ville MYE mere en 1039. så vi ble enige om og å dra max neste gang vi skulle ta en "sørvise". trenger jo strenkt tatt ikke noe mere, men morro og se hva det kan bli Skjønner, skal ikke på frøyabanen 12-14 oktober da?
olly Skrevet September 27, 2012 Forfatter Skrevet September 27, 2012 Hvorfor ikke bare kjøre på høyere trykk? jepp ikke no problem det, men.... når vi bremset motorn sist hadde vi ikke åpnet motor siden 2009 bygget og benkingen, så vi tok ikke risken med å dra no videre etter 2,1 bar, var ikke noe tvil om at motrorn ville MYE mere en 1039. så vi ble enige om og å dra max neste gang vi skulle ta en "sørvise". trenger jo strenkt tatt ikke noe mere, men morro og se hva det kan bli Skjønner, skal ikke på frøyabanen 12-14 oktober da? nei, er ute på jobb i nordsjøen da. men hadde vært morro det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå