Bogen. Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 2 stk "cab-forsterkere" foran selges for 400kr 2 stk dempertårnforsterkere bak selges for 400kr Eller samlet for 700kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Hei. De fremme, er det bare slike som går fra skjermvangen til dempertårnet? Og de bak er det sånne du må kappe ut de gamle og sveise inn nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bogen. Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Hei.De fremme, er det bare slike som går fra skjermvangen til dempertårnet? Og de bak er det sånne du må kappe ut de gamle og sveise inn nye? Hei. De foran går fra skjermvangen til dempertårnet ja, cabrioletene har dette originalt som forsterkning. Da bak kan du enten kappe ut og erstatte, men jeg tror også de med litt enkel modding kan sveises utenpå for å få det en del sterkere enn orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Hei.De fremme, er det bare slike som går fra skjermvangen til dempertårnet? Og de bak er det sånne du må kappe ut de gamle og sveise inn nye? Stemmer om de fremme, de bake sveiser man vel bare over de gamle for å forsterke helheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Okay , takk for svar. Jeg ser for meg att det ikke er så bra i lengden da det kan begynne å ruste å slikt imellom de. Men de forran kunne jeg tenkt meg om du ikke har sendt den shimsen til meg allerede? André Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Ruster ikke om man gjør grundig arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Må evt slipe reint da og passe på att det ikke er hull , grunne, legge over den nye og sveise igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Får kjøpt middel man legger mellom plater som skal sveises tett ihop, som tåler varmen av sveisebadet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bogen. Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Okay , takk for svar.Jeg ser for meg att det ikke er så bra i lengden da det kan begynne å ruste å slikt imellom de. Men de forran kunne jeg tenkt meg om du ikke har sendt den shimsen til meg allerede? André Den postet jeg i går kveld.hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Aha, da kan jeg heller lage til noe forsterkning der selv lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bogen. Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå