tordah Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Skal flytte, må bli kvitt litt deler. Starter med e30. Høyre lyktegrill (?) Venstre Stabstag med poweerflex og splitter nye lenkarmer Lysbryter Pæreholdere med pærer Så over til e39. Splitter nye justerbare topplagre foran, aldri montert. Orginale topplagre bak, splitter nye aldri montert. Grenrør. Passer m50 og m52, mer enn det vet jeg ikke. passer til e36 også Toppdeksel med toppdekseldeksel og deksel over rail og dyser, kommer fra b23. m50b25 innsug med adapter fra Turner. Er stor forskjell kontra orginalt! ASC og gasspjeld Motor og girkassefester fra gs. disse har vært monter og kjørt med i 2-3 uker. Motorfestene måtte smake saga, se bilder. Girkassefester Kom med bud!
tordah Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 Har en del deler liggende, sleng over en PM så kan jeg sjekke om jeg har liggende har også orginale lykter til e30, desverre ikke bilder.. skal ta bilder etterpå ser at de er kjørt med, men ingen sprekker eller defekter!
tordah Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 er et par stykker som er intressert i m50 innsuget, kom med bud!
arthuroie Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 pris på høyre og venstre lyktegrill + lyktene?
Bengt Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Hei! Er de topplagrene foran solgt? Vil de passe 2002 touring med sportsunderstell og Bilsteindempere?
tordah Skrevet August 3, 2012 Forfatter Skrevet August 3, 2012 Hei!Er de topplagrene foran solgt? Vil de passe 2002 touring med sportsunderstell og Bilsteindempere? Ikke solgt nei. om de passer er jeg ikke sikker på. du kan jo gå inn på gs og sjekke om det er samme da
driftit Skrevet August 5, 2012 Skrevet August 5, 2012 hva tenker du deg for innsuget om du fortsatt har det?
tordah Skrevet August 5, 2012 Forfatter Skrevet August 5, 2012 hva tenker du deg for innsuget om du fortsatt har det? Har det fortsatt. var et par karer som sa de var intressert, men hørte ikke noe mer fra de.. kom med et fornuftig bud da vel
NoRwAkEn Skrevet August 11, 2012 Skrevet August 11, 2012 Mye skal du ha for grenrør og m50 innsuget ? Og er det grenrør til e39 ?! -Kenneth
Maggi808 Skrevet August 27, 2012 Skrevet August 27, 2012 Hei, har du innsuget enda? passer det på en e39 520i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå