Henryk Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Skal få satt på m fangere på bilen min, men hvordan skal jeg få av di gamle fangerne? Særlig frontfangeren? Er 01 facelift.
RS-Heggem Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Det er bare to bolter som du ser fra undersiden av fangeren, på hver side av skiltet. Deretter Drar du fangeren frem, tar av kontakter til kurvelys og evt pdc.
Henryk Skrevet August 3, 2012 Forfatter Skrevet August 3, 2012 Har tåkelys, pdc, og lyktespylere. Er det under skiltplaten?
RS-Heggem Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Bare leg deg på rygg og titt oppunder fangeren din, så finner du de to torx boltene. Dra frem fangeren, og så kobler du av lyktespylerne dine osv..
Henryk Skrevet August 3, 2012 Forfatter Skrevet August 3, 2012 Takk for det Får ta en titt på det! Noen som vet bakfanger?
RS-Heggem Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Er vel samme greia på bakfanger. Har hatt bare touring jeg, så jeg vet ikke. Søk på google, diy remowe rear bumper E39.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå