Uniqum Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Heisann. Prøver å finne kopp holdere fram og bak til min E39 tds, men finner bare til andre E39 med bensin motorbåt ebay, har de ikke diesel i statene? Et om noe av dette passer på min 525 tds? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Skulle tro koppholderene var like selvom det er diesel eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uniqum Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 http://www.ebay.com/itm/BMW-E39-FRONT-R ... e9&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uniqum Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Ja, men ble usikker står jo oppgitt motor størrelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 BMW E39 FRONT & REAR CUP HOLDER SET 525 528 530 540 M5 Tenker du på det jeg har gjort BALD? Det er bare for at folk skal treffe denne annonsa når det blir søkt på diverse. Det har ikke noe å si sånn generelt for koppholderen sin del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 De er like uansett. De er også nesten ubrukelige i standard utførelse til mye annet enn 0.33 bokser og statoil kopp... Er noen alternativer som ser ut til å kunne virke bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Hvilke alternativer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uniqum Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Ok, får satse på det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 http://www.ebay.com/itm/1997-2003-BMW-E ... 072wt_1413 http://www.ebay.com/itm/BMW-E39-FRONT-M ... 256wt_1180 fks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Bestilte en av de øverste på ebay så får vi se om det fungerer for den originale er ubrukelig ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Bestilte en av de øverste på ebay så får vi se om det fungerer for den originale er ubrukelig ja.. Jeg har den øverste,perfekt til kopper flasker mynter,beste kjøp jeg har gjort på lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 har de ikke diesel i statene? Hvem ved sine fulle fem velger diesel før bensin i en premiumsedan når bensinen er så billig som den er i USA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uniqum Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 spørsmålet var om de har diesel, ikke hva folket velger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Heisann. Prøver å finne kopp holdere fram og bak til min E39 tds, men finner bare til andre E39 med bensin motorbåt ebay, har de ikke diesel i statene? Et om noe av dette passer på min 525 tds? . Alternativ er bak koppholder fra E38. Her er DIY viewtopic.php?f=1&t=206240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå