///Mysild Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Treffet er ferdig, og jeg har mange bilder! sjekk ut på min side! Legger inn noen her så dere kan se http://www.facebook.com/SBOfoto Et lite utvalg! Min plakat for treffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Noen fra bimmers som kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Lurer på og ta en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Moro! Jeg får ikke ferdig bilen min tror jeg Så er litt deppa mtp det :/ Men blir nok mye gøy å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Mulig jeg tar med jenteungen en tur... Hvis folk lover å ikke le av den håpløse reparasjonslakkeringen til forrige eier av bilen min. (Bare jeg som har lov til å le av det ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Ingenting er som blårøyk i sola Men ifra spøk til revolver, noen som er gira på et bmw treff på sørlandet igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Jeg skal inn å kjøre tulling i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Jeg skal inn å kjøre tulling i allefall Ikke uforventet hehe! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 håper bare jeg får justert inn noe selvoppretting i kveld hvis ikke blir det heller klein kjøring :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Hehe Høres lurt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 Et lite knippe bilder... MASSE flere på siden min! Også andre merker... Sorte E36 coupèen er min, og sedanen er Christer Lønn sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 whooop whop whop bilen fikk bra juling i helga :D:D:D super bra bilder sondre:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 Takk for det! Var skikkelig gøy denne helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Ja var rååååått, funka over all forventning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå