Djwik Skrevet August 4, 2012 Skrevet August 4, 2012 er på jakt etter et prosjekt er intresert i det meste bil med rekke 6 eller v8 er av interesse kan også se på biler med 4syl motor ikke intresert i biler med veldig høy km fra 290k bensin eller diesel ikke så viktig evt også prosjekter som er gitt opp biler med gåen girkasse er jeg litt pirkette på ikke så veldig glad i rust noe går bra skjermer å div små plukk er sånn som er greit å reparere for meg men kanaler og gulv seksjoner da må jeg se på det først har en grense på 10.000 men kan justeres noe ettersom. e36,e34,e39,e32,e38,e46 (NB jeg får ikke sett på biler før i sept) da jeg jobber 6 dager uka også må jeg få ryddet opp og solgt div deler sånn at jeg har plass) (så det haster ikke nå)
sm0k3d Skrevet August 5, 2012 Skrevet August 5, 2012 E34 520 ombygd 525, med fullt m5 sort skinn. Mangler bare eu, og montering av interiøret, og mellomaksel. Km stand er 190 på karosseri og 210 på motor. Står i larvik. Rustfri under, noe små rust på dører. Følger med ekstra panser, bakluke. Framfanger, bakfanger, 4*el vindu, el takluke. Rondell d58 8,5*10 18". Kom med bud over 10000. Mvh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå