Ethylmorph Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Selger men 316 jeg har stående , Bilen er rullet 255k men starter og går som ei klokke . Karros er Rustfritt . Står på m3 frontfanger . proff tonede ruter fra riis . Tuv godkjent senkesett som er 1år gammelt står på og papirer medfølger . Bilen er EU ok til April 2013 . Står pr dags dato Uten skilt pga manglende årsavgift . Selger for Hbo 5000 eller Bud/bytte , ( har og en audi a4 stv 2.8v6 delebil ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ethylmorph Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Stavanger ( Sola ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Årsmodell, utstyr og fargekode? Edit: Så årsmod. nå, men lurer fortsatt på resten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ethylmorph Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 utstyr : takluke og el vinduer fremme . cd spiller fargekode : dolphinsilber om jeg husker riktig . er og relativt nye polyforinger rundt hele bilen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cin Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Kan hente denne ikveld eller imåro vist du gidder og svare meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ethylmorph Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Kan hente denne ikveld eller imåro vist du gidder og svare meg. vanskelig og svare mens jeg er på jobb . bare og ta kontakt på 97910323 for mer info evt henting osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ethylmorph Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 fåretrekker tlf samtaler ikke sms har tlf fra krigen og er ikke akkuratt mester i og skrive sms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pederstad Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kgunther Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Er interisert visst den ikke er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå