HagenJR Skrevet August 14, 2013 Forfatter Skrevet August 14, 2013 Noen som har tips på hvilke vippearmer jeg skal ha? De forsterka fra ppf? Spørs det litt på hvilke ventilfjærer du har også? Blir vel å bestille alt jeg trenger i sept, så blir det å montere sammen motor å hive den i bilen iløpet av høsten
Einarbrudevoll Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 E32 735 Low n SlowPlan om å få den så lav som mulig å få den godkjent med M106! [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Mere info lengre ned Nydelig bil!
HagenJR Skrevet August 18, 2013 Forfatter Skrevet August 18, 2013 E32 735 Low n SlowPlan om å få den så lav som mulig å få den godkjent med M106! [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Mere info lengre ned Nydelig bil! Denne var clean gromt med m106 Takktakk! Ja blir artig med en litt spenstigere bil
HagenJR Skrevet September 13, 2013 Forfatter Skrevet September 13, 2013 Da er wastegate bestillt så nå er det egentlig kun orginal toppakning og strekkbolter som trengs for å hive inn motoren blir vel så jeg skifte til den porta toppen jeg har etter godkjenning Så da er det bare å rive ut motoren etter årets andre å siste treff for denne bilen nå til helga
HagenJR Skrevet September 23, 2013 Forfatter Skrevet September 23, 2013 Har ikke gjort så mye enda. Men har sånn smått gått igang med å montere litt shadowline lister. Mangler litt lakk på noe å mangler noen få lister enda :/ Slik står den nå, skitten å fæl!
Morty999 Skrevet September 24, 2013 Skrevet September 24, 2013 Noen som har tips på hvilke vippearmer jeg skal ha? De forsterka fra ppf?Spørs det litt på hvilke ventilfjærer du har også? Blir vel å bestille alt jeg trenger i sept, så blir det å montere sammen motor å hive den i bilen iløpet av høsten Stål ifra KM cams...
SondreLM Skrevet September 24, 2013 Skrevet September 24, 2013 Må si jeg savner den altså, til tross for at det var litt å gjøre.. Hehe
HagenJR Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2013 Må si jeg savner den altså, til tross for at det var litt å gjøre.. Hehe Hehe! Savner e38n jeg også satser på at denne blir helt ferdig neste sesong Har vært under bilen idag, å her var det noe understellsdeler som begynte å bli nedslitt Så her må det vel luft til om jeg skal ha den lavere, kan uansett ikke kjøre med den nå mye lavere enn den er nå men får i det minste slippe den ned litt når jeg parkerer blir vel skliplate under bunnpanne. Var ute på det jeg tror var sesonges siste luftetur med denne idag Ikke helt ferdig med montering av shadowline enda men Fikk en pakke i posten idag så nå begynner det å bli klart for montering
HagenJR Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2013 Fikk en koselig telefon idag fra BT, med noen spørsmål. Tydligvis ikke helt riktig den boka de går etter. Han påsto at 745i kom i e28. Men fikk raskt forklart han hvordan dette var, så han skulle sjekke opp dette å stemte dette så var søknaden min godkjent! Måtte ordne meg noen papirer på turboen til godkjeninga og fikk ikke ha en turbo som var beregnet for så vannvittig mye hk. Måtte ha minimum 0,5 bar i ladetrykk Ellers så så resten greit ut!
HagenJR Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Skrevet Juni 1, 2014 Må vel slenge ut et bilde av bilen her også For de som ønsker å følge tråden fortsatt så har jeg flyttet over til Bimmeren. Nye felger som dere kanskje ser, og luftfjøring er underveis i posten, ankommer om noen få dager Link til den nye prosjekttråden http://bimmeren.no/viewtopic.php?f=7&t=93 Morty999 reagerte på dette 1
HagenJR Skrevet September 20, 2014 Forfatter Skrevet September 20, 2014 Lite med oppdattering her men kan komme med en kjapp en Har skjedd litt med E32n siden sist! Komplett E34 kit Ferdig sveist! Her er fra E30meet Ble pokal også, 2.plass beste 7serie Jeg og Helland etter E30Mett, mens vi ventet på at Gatebil startet! Love is in the AIR Så noen bilder fra et lokalt treff, fått montert 750 leppa også Så har jeg solgt IXn og kjøpt en ny bil Like lav den å! om den ikke er enda lavere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå