wiccey Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Som sagt, syplerveske tanken min sprakk i dag så trenger ny slik. fant ut at spylerveske tanken var sprekt i og med at det lukta så vannvittig mye spylerveske når jeg fylte, i all skuffelse så klarte jeg og reise fra den korken til tanken.... stressa... noen som har noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Hei. Bensinlokket til bensin tanken eller lokket som du flipper ut og in når du skal fylle på bensin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbil1 Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Jeg har begge deler , hvilken størrelse har du på tanken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiccey Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 det er lokken man skrur fast er 2,5L spylerveske tank pris for begge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Har begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 kjøpt av meg han her;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiccey Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 kjøper av motorcross4, virker som en koselig person Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå