astall Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Jeg kjøpte bilen for å ha den som et prosjekt, men nå som jeg har flyttet har jeg innsett at jeg har verken tid eller plass for å ha den! Bilen har akkurat rundet 150000 og skal EU-godkjennes senest 30.09.2012! Følgende deler følger med: - 325 understell (komplett foruten noen bremseskiver og småting som ble kasert grunnet dårlig stand) - 1 par ekstra 51mm fjærbein m. ABS - Carbon sidetrekk bak - 310mm Wilwood bremser med 4 stemplede kalippere m. støvmansjetter (disse skal kunne godkjennes hos biltilsynet) - En del nye slitedeler som bremseskiver, bensinslanger etc (se deleliste) Ellers er bilen uten teppe da dette ble tatt ut for å skrape asfaltmatter. Teppet var i dårlig forfatning og veldig bløtt så dette ble kastet. Alt av asfaltmatter er fjernet og det er noe rust, men ikke mye med tanke på bilens alder.. Det største hullet er i bagasjerommet/hjulbuen høyre side bak (se bilde) Eksteriørmessig er det en del overflaterust etc som kan sees på bilder.. Ta kontakt ved interesse! Angående pris er jeg meget usikker, men bare bremsene koster ca 7000 + moms og frakt! Så kom med BUD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 13k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astall Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Det er notert, men slipper den ikke til den prisen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astall Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astall Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Pris: 20 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astall Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Denne er fortsatt til salgs, skal nedover der bilen står i uke 42 og kan således være behjelpelig m frakt ved eventuelt kjøp.. Kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Har du et telefon nummer det er mulig å nå deg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astall Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Tlf: 94287292 e. kl 1700 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Er bremsene montert? ka mykjy for de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astall Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Bremsene er ikke montert, disse ligger nye i eske og er kun åpnet og sett på! Har egen salgsannonse på disse.. Ta kontakt på PM hvis intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astall Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 BILEN ER SOLGT! Bremsene er fortsatt til salgs: viewtopic.php?f=14&t=235396 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå