skaugen Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Hei, har endel deler til e21. Alle delene er fra en 1979 320/6 som har rullet ca 150 000. Skal selge et helt interiør: seter, dørpaneler, tak osv. Har også div. motor deler til 320/6: solex forgasser, innsug, ++ Ønsker bud på delene. (flere bilder kommer) Ønsker også å bytte en dobbellykt front i en enkellykt front send pm, eller mld/ring på 91838262 - Christian Skaugen
skaugen Skrevet August 9, 2012 Forfatter Skrevet August 9, 2012 Har litt til som skal selges: taktrekk i god stand men med en liten rift på 3 cm midt på bak ved vinduet(synes ikke godt når det er montert) Har også en hjemmelaget skidplate:
TorEnholm Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Hei Christian Jeg har en E21 som trenger litt av hvert. Jeg trenger ikke ett helt interiør, men behøver et dashbord som er i god stand (uten hakk eller skraper) . Også instrument bord. (hvor mange gir er det på bilen 4 eller 5?) Kunne også trengt en fordeler. Også andre ting om du har... Tor
skaugen Skrevet August 16, 2012 Forfatter Skrevet August 16, 2012 Hei ChristianJeg har en E21 som trenger litt av hvert. Jeg trenger ikke ett helt interiør, men behøver et dashbord som er i god stand (uten hakk eller skraper) . Også instrument bord. (hvor mange gir er det på bilen 4 eller 5?) Kunne også trengt en fordeler. Også andre ting om du har... Tor Hei, håper jeg kan hjelpe deg litt Har dashbord i ganske god stand, men dette har en sprekk pga. sol(desverre normal "syke" på disse bilene) (med brytere osv selvfølgelig) Har også speedometer/instrumentpanel. Bilen har 4 gir. Har desverre ikke fordeler tilsalgs. Følg meg vidre så kommer det flere ting tilsalgs til E21
skaugen Skrevet August 16, 2012 Forfatter Skrevet August 16, 2012 Flere ting som Skal bort!! Hjulbue bak v. side (ikke beste kvalitet) Innsug til solex m20b20 motor Grill, ukomplett verktøysett (har et som nesten er komplett som kommer for salg), plastbakplate Thermostathus Manifold i god stand fra E30 325i
TorEnholm Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Takk Christian. Mitt dash er også solskadet. Jeg mangler et godt instrument panel, men det er forskjell på 4-5 girs biler (Km/t) selvfølgelig. Trenger motor til "fan" samt deksel under instrumentpanel (som sjuler alle ledninger, Laget i stoff??) Fine vindusvisker armer... pre 1979 side speil.. montert på dør (ikke i trekanten)
skaugen Skrevet August 19, 2012 Forfatter Skrevet August 19, 2012 Takk Christian. Mitt dash er også solskadet. Jeg mangler et godt instrument panel, men det er forskjell på 4-5 girs biler (Km/t) selvfølgelig. Trenger motor til "fan" samt deksel under instrumentpanel (som sjuler alle ledninger, Laget i stoff??) Fine vindusvisker armer... pre 1979 side speil.. montert på dør (ikke i trekanten) Har et sidespeil (husker ikke hvilken side det er til, kan hende jeg velger å selge de som sitter på bilen og,men må tenke litt på dette) . Men hva mener du med "trenger motor til "fan"" ? varmeapparatvifte eller kjølevifte foran? Dekselet under på sjåførsiden har jeg ikke. Har vidusviskerarmer, men ikke tilsalgs
skaugen Skrevet August 22, 2012 Forfatter Skrevet August 22, 2012 Hei. Har du lister til framskjermene? Nei, klarte faktisk å kaste de for litt over en uke siden :/ var noe små riper i kromen på de uansett.
skaugen Skrevet September 22, 2012 Forfatter Skrevet September 22, 2012 har du forsatt dashbord? ja, har det enda Det som er solgt er: grillen(unntatt "nyren") den plastikk bakplata bensinpumpe til m20 gasser
BMW E21 323i Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Okei.. har ikke ett kaross og selge også kanskje? hehe.. kan ta turn innom en gang jeg skal til gamlingan? Kikke på det du har..
skaugen Skrevet September 24, 2012 Forfatter Skrevet September 24, 2012 Okei.. har ikke ett kaross og selge også kanskje? hehe.. kan ta turn innom en gang jeg skal til gamlingan? Kikke på det du har.. Hadde ikke tenkt å selge hele karosseriet, men har litt deler liggende så er bare å komme innom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå