Jay-O Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Lurer litt på hva som er optimale innstillinger for min monoblokk og BP kasse sub. Forsterker: H/K CA1500M 360W RMS @ 4 ohm Er Subsonic settinger på den, og det er igrunnen de jeg lurer på. To utganger (bør jeg brokoble?) (Har ikke manualen) Sub: Alpine SBE-1243BP 12" i bandpass kasse 4 ohm 250W RMS Er subsonic tuning noe som kan regnes frem? Noen som vet hva volumet på denne kassen er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Les tråden min så burde du få den infoen du trenger (se signatur) Ellers send meg gjerne en PM, hvis det er noe som mangler/er dårlig forklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Ja, for i tråden skriver du at du skal legge deg litt under tuningen for kassen, men jeg vet ikke hva den skal være engang...har satt den på 30Hz nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 30hz er sikkert greit det. Forsterkeren er jo ein monoforsterker, so det blir vanskligt å brukoble den! Monoforsterker har jo berre 1 utgang. (2-kanals forsterkere har 2 utganger. 3-kanals forsterkere har 3 utganger osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå