svampen Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Noen som har gjort dette før med interiør ? har funnet et par greie seter der borte og cr hvor mye blir frakt prisen på dette ? bor 5 min unna norsea terminalen i Brevik der kommer det båt fra England et par ganger i måneden. er det mulig får privat personer og sende via den båten eller er det bare bedrifter ? (den båten sender alt mulig fra gravemaskiner, biler til masse traller etter som jeg har sett) noen som har fraktet noe slikt, tenker da på om det blir ødelagt under transport osv.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 førerstol og passasjerstol vil jo bli på feil side dersom det har stått i en høyrestyrt bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 blir jo det samme bare du sitter på passasjer men kan hende jeg flytter over selve sete pga finere ramme på di jeg har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 http://freight.dfdsseaways.com/ferry_terminals/brevik/ Står noe kontakt informasjon på siden, så da er det bare å spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 skal sjekke den opp takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå