AlXz Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Noen som husker hvilken ledning som må kobles opp for å få oljetemp måler til å funke ? Motor og instrumentpanel er fra m3 Men bil elnettet er ikke m3. Så det må legges en ledning fra motor-kontakta og inn til bak instrumentpanel Takk =) EDIT: Løsning funnet! =) Oljetemp sensoren skal kobles til pin 13 på den hvite kontakta til instrumentpanelet (x16 connector)På e36 s50 jeg koblet det på, var det pin 9 på motorkontakta som går til oljetemp-føleren på motoren (rød/brun ledning)Bil ledningsnettet her som ikke var fra m3 manglet disse pin'ene, så tok ut løse ledninger fra en delebil og satt de inn i kontaktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Nysjerrig på detta selv jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 viewtopic.php?f=1&t=223370&p=2404327#p2404327 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Thank u =) Men hvilken kontakt på instumentpanelet.. er vel en 3 kontakter der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Oljetemp sensoren skal kobles til pin 13 på den hvite instrument kontakta (x16 connector) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Bra du legger ut info:) Noen som har prøvd dette på ett E30 M3 instrument panel da? Er jo det som blir aktuelt for meg i min E30.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå