Stian_B Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... abled=true Seriøse bud og innbytte i 1 serie vurderes. Pris på finn stemmer ikke. Ny pris 126 000 inkl omregg, årsavg og ferdig eu ok. Bud mottas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Pris kan diskuteres v hurtig avg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andnee Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Vil du ta innbytte i 523 E39 ? Aspensilber 180.000km Fullt servicehefte osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 touring el sedan? evt tilstand og utstyr og årsmodell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Synd den er import og ikke automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 bump skal bort bud ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Er der service hefte ? Intr i innbytte i billigere bil ? Hva er bakdelen med import ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Kun interesert i innbytte i 1 serie. Hva yngve referer til når det gjelder import veit jeg ikke. Da jeg ikke ser noe negativt i import. Litt usikker om jeg har servicehefte skal jeg være ærlig, eneste jeg har noe på er serviceavtale fra BMW Premium i tyskland men ingen rein service bok. Noen sier service historikken ligger i nøkkelen men om dette er rykter el fakta veit jeg ærligtalt ikke. Bilen bærer preg av langkjøring/pendling og derfor høy km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Bare at den skulle være regga i Norge i 06, da den ikke hadde vært så lenge til de 10 åra. Mener vel egentlig at import biler, er bedre en nye i Norge biler. Denne salt laken vi kjører rundt i her vinters tid, dyre service osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 skjønner skjønner er vel enig der hehe ja du skulle vel bygd om noe greier du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Fortsatt til salgs pga useriøse kjøpere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 120.000,- ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå