mloen Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 Nedre frontbjelke var vekkrusta da jeg tok av frontplata så måtte skjere den bort og lage ny..
mloen Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 fekk pakke i posten idag fra tyskland nye stempelringer, ventil-låsinger, veivlager og rådelager
mloen Skrevet April 15, 2013 Forfatter Skrevet April 15, 2013 På tide å oppdatere igjen, lenge siden nå.. Er litt fremgang men ikke så mye som det skulle vært..
mloen Skrevet April 15, 2013 Forfatter Skrevet April 15, 2013 Oppdatering motor: Plansliping av blokk og topp er utført. Motorblokk ferdig honet og lakkert. Stempel er shina og ventiler glassblåst
mloen Skrevet April 15, 2013 Forfatter Skrevet April 15, 2013 Update understell: Bakstilling er levert til sandblåsing og pulverlakkering, fargen på understellet blir koksgrå. Nye hjullagersett til bakstilling, bremseslanger, og rep.sett til kalippere er bestillt
Maximan Skrevet April 18, 2013 Skrevet April 18, 2013 kult prosjekt er i utgangspunktet ingen e12 fan men denne ser ut til å bli bra. gleder meg til å se mer
mloen Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Skrevet Juli 28, 2013 noen som har hatt det morro her med min bruker :/ skal IKKE ha alu vinge!
mloen Skrevet September 5, 2013 Forfatter Skrevet September 5, 2013 Hei.. såg dette akkurat no, er noen idioter som har vært og køddet på tråden min!!
mloen Skrevet Desember 13, 2016 Forfatter Skrevet Desember 13, 2016 Er vel på tide med en skikkelig update etter noen års opphold Det har skjedd litt i mellomtiden, men dessverre ikke så mye som planlagt. *Alt av slitedeler, div. oppgraderingsdeler og mye karosserideler er innkjøpt Samt. komplett sett nye bolter til både forstilling og bakstilling. *Prosjekt rustsveising fortsetter: - Bakplate er ferdig byttet. - Gulv passasjerside er ferdig sveist. - Ny kanal på passasjerside er montert. Gjenstående platearbeid: - Kanal + gulv på førerside (Deler mottatt!) - Skvettplate på bakskjerm, begge sider (Deler mottatt!) - Nye hjulbuer bak, ytre + indre skjermkant (Deler mottatt!) - Bytte forsterkninger i hjulhus foran (Deler mottatt!) - Nedre del av A-stolper (Deler mottatt!) helgeb reagerte på dette 1
mloen Skrevet Desember 13, 2016 Forfatter Skrevet Desember 13, 2016 Fjerning av Asfaltplater og tidligere rust "reperasjon" som er utført ved bruk av rustfritt :/ Rustfrie plater og sikaflex :/ Alt skal bort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå