Gå til innhold

BMW cab - teknisk oppsummering


Tronder
 Share

Anbefalte innlegg

Hei du der :wink:

For ikke lenge siden kjøpte jeg meg en BMW cab E36. Caben virket ikke da jeg kjøpte bilen, og nå har tiden kommet for å fikse den. Jeg kan svært lite om hvordan den virker, derfor startet i dag, med å finne ut hvordan alt henger sammen. Bare for å sette en pekepinn på hvor nivået ligger, så begynte jeg med å finne ut hvordan jeg løsner kalesjen manuelt. Dette er en helautomatisk cab som jeg har forstått.

Har søkt endel rundt omkring, etter eventuelle guider/tutorials som gir en oversikt over hvordan alt henger sammen. Har funnet mange gode tips og råd gjennom gamle fora, blant de beste fant jeg denne

Som sagt virker ikke el caben. Jeg har funnet ut at begge motorene bak virker, men ettersom jeg ikke har mye peiling er det vanskelig å finne feilen.

Først å fremst hadde bryr jeg meg ikke om at den ikke virker, jeg må først finne ut hvordan dette virker #-o Istedet for at jeg skal prøve å finne opp hjulet på nytt, tenkte jeg heller å lage en tråd der folk som har lyst, kan komme deres erfaring og kunnskap om hvordan caben virker.

Hver minste detalj er til hjelp. Om noen kunne ta seg tid til å skrive litt generelt om caben(helt fra scratch), for eks. om sikringer, sentral lås sammenheng, hvor man finner ting osv.

Alt er til hjelp, takk på forhånd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...