Gå til innhold

Solgt

Trond.S
 Share

Anbefalte innlegg

Nå skal det ryddes litt og da må denne gode gamle sliter'n ryke. En bil jeg har hatt veldig mye morro med som desverre ble avregistert for ca 2,5 år siden pga annen bruksbil.

Den er cosmosblå med blått interiør i beste 80-talls stil :) Den har rulla 334.000km og jeg bytta motor på den for noen år siden da toppakningen ikke ville holde tett lenger. Tok da både motor og gir fra en delebil med 5-trinns kasse, men husker ikke hvor langt dette har gått.

Den har vært her i familien siden 2004 og på den tida har det blitt bytta skiver, klosser, bånd og hvertfall en hjulsylinder i løpet av EU-kontrollene. Bremsene virker fint i dag :-)

Bak sitter det Bilstein dempere fra en 535.

Brukbare 15" piggfrie vinterdekk på e34 alu felger.

Frontruta ble kjøpt helt ny ca et år før den ble kutta ut.

Den har desverre den vanlige e28-rusta og kanskje litt til. Når jeg starta den opp igjen er det en eksoslekasje og bensinrøret har rusta i stykker ved siden av jekkfestet.

Artig bil til bruk på isen til vinter'n ellers er det jo komplett servo og 188 diff med 4,11 utveksling :-)

Pris 4000kr

Tlf: 93 40 96 87

gi3xxxhjiluikm7ycknf.jpg

7v3kfibrzec7vqt0fj9a.jpg

jtgyj1omlnmmsy6nv8ow.jpg

3glyhmd7qnmucs1wxfgo.jpg

e36r0zvyli5e2gfwscoa.jpg

oopv116jr9dlac9s9a3q.jpg

pe0b39vncukjt1r6poqd.jpg

58xzpty9kj5o1zu7d42k.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I nærheten av Hønefoss. Som nevnt er det en besinlekasje som må fikses, men det skal vel være overkommelig med litt bensinslanger. Eksoslekasjen gidder jeg ikke gjøre noe med og den kan jo bli litt plagsom på langtur, men pr nå er det ikke helt fri eksos.

Henger er jo alltids bankers, men vurderer du seriøst å kjøre vil jeg se over bilen litt på forhånd før jeg sender deg av gårde :)

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Nå har snøen vist seg og behovet for en sladdebil burde absolutt være tilstede. Derfor minner jeg om denne bilen og klinker også til med 500kr i avslag så prisen lander nede på 3500kr!! Visst du trekker fra vrakpanten på 2000kr også betaler du faktisk ikke mer enn 1500kr! Nå skal jeg gi meg her før jeg får hendvendelser fra advokatene i TV-shop med beskyldninger om å gå dem i næringa ;-)

Bilen trenger et par kvelders innsats i garasjen og noen hundrelapper i påkost så er den klar for eu-godkjenning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...