Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg kjøpte nyrlig en 2dr e36. bilen hadde ikke lister da forrige eier ikke likte de og var ment til å kjøpe noen som var finere. etter beskrivelsen trur jeg ikke han mente m3 lister er det noen her inne som vet hvilke lister han siktet til?

hvis noen har link så blir jeg veldig glad :)

en ting til jeg skal kjøpe m3 speil hvor er de billigst?

Skrevet

Så vidt jeg vet finnes det 2 typer lister til e36, orginale og m3 \ m-tech lister. Har heller ikke klart og finne andre typer enn de. Du kan jo sjekke koed.no eller gsbildeler.no etter lister. Jeg fant kun orginal lister og m-tech lister der.

De har også m3 speil, koed selger også brukte til en billig penge.

koed.no eller ebay.com tror jeg er de billigste stedene og kjøpe speil.

Skrevet
hei, jeg kjøpte nyrlig en 2dr e36. bilen hadde ikke lister da forrige eier ikke likte de og var ment til å kjøpe noen som var finere. etter beskrivelsen trur jeg ikke han mente m3 lister er det noen her inne som vet hvilke lister han siktet til?

hvis noen har link så blir jeg veldig glad :)

en ting til jeg skal kjøpe m3 speil hvor er de billigst?

Jeg tror heller ikke man får tak i noen andre typer lister enn M-tech og Originale, men skal ikke si noe sikkert! Jeg har to Manuelle M-tech speil liggende til salgs hvis du er interissert! Ta det på PM isåfall!

Skrevet

e36 hadde to typer lister, orginale smale og bredere m-tech lister. Disse kan skaffes orginalt/uorginalt over alt.

Koed.no, GSBildeler.no, en bmw forhandler osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...