bmw kjetil Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Motor: * Fabrikkny orginal BMW topp, portet og mirafrest av PPF * Sveiste vannkanaler i topp av PPF * hd vipper * Kraftige ventilfjærer og retainers * Emen 300/300 grader turbokam, 12.3 mm løft * DBilas Dynamics justerbart kamdrev * ARP studs toppbolter * Oringet BMW M20B25 motorblokk, 84mm borring * Smidd veiv fra m21, 81mm slanglengde * Hprofil stålråder 130mm * Smidde JE Racing lavcompstempler, komp. forhold 8:1 * Balansert veivparti * Vektjusterte råder og stempler * PPF Forsterkningsplate i bunn av motor * m21 oljepumpe Turbo/grenrør/Intercooler/Innsug: * 6-1 Grenrør, laget i syrefast rustfritt, polert * comp ct4 billet turbo * tial 46 mm wastgate * Spesiallaget alu innsug * Wilson 80mm spjeldhus * PPF 50mm dumpventil Innsprut/tenning: * electromotive tec-gt * WasteFire tenning (3 stk dobble coiler) * 4 bar map sensor * 6 stk Siemens 1000cc dyser * Spesiallaget alu fuelrail med AN-6 tilkoblinger og slanger Drivlinje understell * Forsterket Sachs 618 trykkplate * 4 puck sinterlamell * m3 e36 girkasse kjøres på e85 masse custum deler bremset til 510whp 600wnm @ 1,8 bar sprut kan selges mot tillegg
bmw kjetil Skrevet August 10, 2012 Forfatter Skrevet August 10, 2012 pris? bud over 50 lapper vurderes
Joacim's bimmer Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 om æ får den præssa ned i e30 min vilj æ få den godkjent å skilta?
Fixfax Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 om æ får den præssa ned i e30 min vilj æ få den godkjent å skilta? Nei. e85, er ikke det litt slit i norge? for høy komp til og konvertere til bf95/98? har du bilder
Simon S Arvesen Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 om æ får den præssa ned i e30 min vilj æ få den godkjent å skilta? Nei. e85, er ikke det litt slit i norge? for høy komp til og konvertere til bf95/98? har du bilder Ingen problem med bf95 på denne:) Skuddsikker motor dette her
bmw kjetil Skrevet August 18, 2012 Forfatter Skrevet August 18, 2012 om æ får den præssa ned i e30 min vilj æ få den godkjent å skilta? Nei. e85, er ikke det litt slit i norge? for høy komp til og konvertere til bf95/98? har du bilder ingen problem med annet fuel. skal slenge opp noen bilder jeg
perm51d25 Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 om æ får den præssa ned i e30 min vilj æ få den godkjent å skilta? Nei. e85, er ikke det litt slit i norge? for høy komp til og konvertere til bf95/98? har du bilder hvorfor kjøre med bf95/98 egentlig ? mye bedre med e85 å billigere også
Fixfax Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 om æ får den præssa ned i e30 min vilj æ få den godkjent å skilta? Nei. e85, er ikke det litt slit i norge? for høy komp til og konvertere til bf95/98? har du bilder hvorfor kjøre med bf95/98 egentlig ? mye bedre med e85 å billigere også fordi bf er letter og få tak i. billigere og billigere, bruker mere også
Rasperformance Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 kossen sprut du har? Står i annonsen burde vel klart å sjå d ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå