engern Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Jeg har en e36 med rieger infinity spoiler på. Med bremselys. Men dette har sluttet å fungere , har funnet ut at ledningene til bremselyset har gått av helt inntil selve bremse lys lampa. Så det er umulig å koble de sammen igjen. Prøvde å lodde men det holdt heller ikke. Så derfor trenger jeg nytt bremselys til spoilern. Har søkt men finner kun komplette spoilere med bremselys. Er det ingen som selger kun bremselyset til disse spoilerne?
hypah Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Sjekka ebay? .com, .co.uk eller .de? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
engern Skrevet August 17, 2012 Forfatter Skrevet August 17, 2012 Har prøvd ebay.com men har ikke funnet noe
hypah Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Send en mail til rieger.. Har leita litt for deg nå, og de har ikke løse bremselys på hjemmesida dems. Men så at de hadde vinge som hadde fester klart til bremselys så de har garantert løse
engern Skrevet August 18, 2012 Forfatter Skrevet August 18, 2012 Tusen takk for hjelpen! Jeg har sendt mail til gsbilder,koed,bsbildeler og styling-tech og venter på svar fra de. Så en mail til rieger kan jeg alltids sende også. Så ordner det seg forhåpentligvis.
hypah Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Tipper det! Dreiv en halvtime på Google og rieger.com, men fant ingenting om løst bremselys Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå