///Mr.X Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Hei, Ønsker å kjøpe en vanos til singel vanos motor helst i Vestfold. Kristoffer/41519997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Har en i oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Hei,Ønsker å kjøpe en vanos til singel vanos motor helst i Vestfold. Kristoffer/41519997 Har jeg, bor i Langesund (Telemark) som er ca. 30 min. fra Larvik. Kan treffes på tlf 41617226 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Pris? Hva er den verdt da tro? koster skjorta komplett originalt, men skal ikke ha allverdens for den. Skal du ha ''hele greia'' eller bare den solenoid-saken ? Kan du gi meg et bud da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Koster gull å litt mere ny ja, jeg skulle overhale den jeg hadde. Men den hadde sprekker i "vanosstempelet", så må ha hvertfall hjerte nytt. Helst komplett enhet uten "skralle" lyden. Spørs jo helt på tilstand, km-stand, service historikk osv. Har du noe info om den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Koster gull å litt mere ny ja, jeg skulle overhale den jeg hadde.Men den hadde sprekker i "vanosstempelet", så må ha hvertfall hjerte nytt. Helst komplett enhet uten "skralle" lyden. Spørs jo helt på tilstand, km-stand, service historikk osv. Har du noe info om den? Har ikke så mye annen info om den enn at den virker og lager ikke lyd. Kan selge den ''komplett'' for 500 kr, hva sier du til det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 500kr er rimelig og grei pris Skal du til Larvik en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 500kr er rimelig og grei pris Skal du til Larvik en dag? Har ingen planer om å dra den veien i den nærmeste tida, men jeg kan få levert den på Dekkspesialisten i Larvik da jeg har et par kompiser som jobber der borte. Bare si ifra det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Ja, supert! Kont. meg på 41519997 når den er der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Ja, supert! Kont. meg på 41519997 når den er der da Hei igjen, nå har det seg sånn at de 2 kompisene mine som jobber der borte ikke er på jobb for tida. En på ferie og en sykemeldt, så da får jeg ikke levert de der. Men jeg kunne eventuelt møtt deg på Telemarksporten i Porsgrunn, med den nye motorveien så er det max 15 min. å kjøre fra Larvik og dit for deg isåfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Er en fin søndags tur for deg Mr, så får du den jævla E39n ferdig og solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Det er sant Yngve! OverKill tar du å sender meg en melding? så avtaler vi å møtes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå