635csi Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Vurderer salg av strøkne sorte DE-lykter til E30 der det er montert 6000k xenon i fjernlysene. Alle fester er inntakte, og ingen riper eller sprekker i glassene. Om noen er livredd for å bli stoppet med xenon kan jeg alltids selge dem uten. Bud over 2000,- Ta kontakt her på forumet, eller på tlf. 92043425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joacim's bimmer Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Byr 500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Huff da, er det sånn markedet er så legges de nok på hylla igjen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Kan alltids komme åhente de for en tusenlapp. Hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Tja, er vel egentlig ikke så viktig å få solgt dem da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Latterlige bud, behold de til du får det du ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Bare vurderer salg ja winchester, så det ligger an til at jeg beholder dem en stund ennå om ikke budene blir større enn som så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Har fått et fornuftig bud nå, så det kan hende disse lyktene ryker likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Hva er budet på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Pakkeprisløsning sammen med noen andre lykter, men blir vel ca 1900,- for disse i såfall. Skal bare dobbeltsjekke at xenonlysene fungerer først, så blir de nok solgt om alt er i orden. Kommer uansett til å skifte ut eventuelle komponenter som mot all formodning ikke skulle fungere før salg. Liker at ting er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Disse blir sannsynligvis ikke solgt i pakkeløsning likevel ser det ut som, men prisen som er antydet her vil vel likevel være veiledende for hva jeg ønsker å få for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Disse blir sannsynligvis ikke solgt i pakkeløsning likevel ser det ut som, men prisen som er antydet her vil vel likevel være veiledende for hva jeg ønsker å få for dem. Hvis du ikke har solgt dem om en måned eller to, så er det mye mulig jeg hiver inn et vettu bud Sliter med penger for tiden, men har noen E36 M3 coiler som jeg prøver å bli kvitt som KOED skal ha 2000kr for. Håper ingen kjøper dem For jeg vil ha de så fort jeg får råd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Har det overhode ikke travelt med å selge disse BilBruker, så du får bare si fra når du har finansene i orden, så skal vi nok bli enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Da ble nok lyktene en del av en pakkepris likevel, så nå anser jeg dem som solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå