Gå til innhold

Stor sperrediff E30 (188-diff) 3.64 utv. *Solgt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer salg av en 25% stor sperrediff med 3,64 utveksling. Har i mitt eie vært brukt på en E30 318is touring for å bedre fremkommeligheten på vinterstid, altså ikke til herjing på asfalt. (Litt usikker på om det i det heletatt hadde vært mulig å spinne med den motoren og den utvekslingen)

Bud over 3500,-

Ta kontakt her på forumet, eller på tlf 92043425.

PS: Denne ønsker jeg ikke å sende, selv om jeg vet at det går an å demontere baklokk og div. og sende det for seg selv for at resten av klumpen ikke skal overstige Postens max.grense på 35kg.

Går ut i fra at alle vet hvordan en sånn diff ser ut, men likevel, her er den:

cimsh8i4jul08eyhi2bf.jpg

Skrevet
Så 188 baklokk passer rett på 210diff fra e28 typen?

Litt usikker på hva som passer om hverandre på E30, E28 (og E24), men det har hvertfall blitt meg fortalt at man kan bygge denne klumpen over på E24. (Derfor jeg har spart på denne etter at jeg solgte E30`n).

Gjerne arrester meg på dette dere som har god peiling på sånt.

Skrevet

Takker for info Simon :) Skal rette opp i første innlegg så vi unngår misforståelser her.

Fikk bud på 3500,- pr. pm nå (Trimkongen). Ser an litt ennå i og med at annonsen er såpass rykende fersk :wink:

Skrevet
Skulle hatt den der gitt :)

Bare å kjøre på med bud det vettu :wink: Er jo nærmest innbruddspris dette ennå.

Skrevet

Venter på svar fra han som har ledende bud. Noe offshore-krøll visstnok, så det ble ikke handel den dagen det var avtalt. Får høre hva han sier når han kommer seg i land.

Skrevet

Budleder bekrefter at handelen fortsatt er aktuell, så om ingen byr over 4k ryker den så snart vi finner en løsning på frakt.

• 2 weeks later...
Skrevet

Ble ikke noen ordning med frakt på denne, så da er den tilgjengelig igjen for hvem som helst (med penger :wink: )

• 2 months later...
Skrevet

Har nesten glemt denne, men jeg skal kanskje til Åndalsnes på onsdag, så da kan jeg i såfall ta med denne på turen fra Halsa om noen på den strekningen skulle være interessert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...