Robert-K Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Heisann, starten av sommern henta jeg min første bimmer som altså ble en E46 Cab! Den har rulla litt over 221000km hittil og bærer ingen preg av det motor-messig, men det trengs en liten runde med lakksprøyta for å ordne diverse stein-sprut Utvendig: Bilen fremstår som helt original, eneste jeg har gjort med bilen motormessig er å bytte luftfilter til sportsfilter. Beyern Mesh 18" sommerfelger med Minerva dekk (specs kommer). Originale 18" M-felger til vinter-bruk med Nokian Hakkapelita 7 dekk (specs kommer). Innvendig: Originale El sports-seter fullt utstyrt med memory. ACS pedaler. Orignalt Harman/Kardon høyttalere. Planer fremover: Senk. Få på ny bakpotte fra Scorpion. Kanskje bytte frontfanger til M-Tech2? Igrunn så liker jeg den originale fangern fordi den passer "looket" når jeg kjører uten kalesj. Nye lykteglass foran. Nye blinkere (Er på vei i posten ) Bytte cd-spiller. Black cube interiør lister. Levere inn begge setene foran for å ordne læret, slitt på de normale plassene. Bytte midt-konsoll, relativt slitt. Nye felger neste sommer. Blir nok flere bilder etterhvert som jeg får på senk ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Fin bil du har fått deg Robert! liker planene dine. Senk sammen med spacere hadde gjort underverket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert-K Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Bestiller senking om et par uker! Bestillt lakkering av panser og steinsprut omkring på bilen iløpet av September, så da blir eksteriøret strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå