Bellen Skrevet August 11, 2012 Skrevet August 11, 2012 Heisann. Har nettopp kjøpt meg en ny forskjerm til min E46 på Ebay. For 115$ ekstra, så kan han også lakke skjermen før han sender den. Men kva meiner dere? Er det noen her som har fått lakkert deler i USA og er fornøyd med resultatet, eller burde eg fått sendt den heim og fått lakkert den her? Dette er ein uorginal skjerm, så det er vel ikkje så lurt å få den lakket før eg har sjekket passformen uansett? Selgeren har forøvrig veldig mange gode feedbacks og veldig få dårlige feedback, så det ser ut til at han er en seriøs forhandler.
TM custom Skrevet August 11, 2012 Skrevet August 11, 2012 Var jo veldig billig lakkering da men hadde det hvert meg så hadde jeg lakkert den her hjemme
Gjest Skrevet August 11, 2012 Skrevet August 11, 2012 For 600 ekstra synes jeg det er verdt å tas sjansen. Her i landet koster det sikkert et par tusen for det samme
Bellen Skrevet August 12, 2012 Forfatter Skrevet August 12, 2012 Hmm... Eg trur faktisk eg tar sjansen på å lakkere den før sending, det var tross alt veldig billig. @TommyL: Eg tror han har fleire skjermer, ja. Men det er bare å søke på Ebay, det var mykje rart der. Men skal enn kjøpe slike store deler frå statene, så må du helst bruke båtfrakt fra for eksempel Jetcarrier, ellers vil det bli meget dyrt med frakt om du sender det med fly.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå