Gå til innhold

coupe lys problemer e34!

AHellem
 Share

Anbefalte innlegg

helt siden jeg kjøpte e34'en min har coupelysene ikke slått seg selv på når jeg åpner døren.

by now, er ikke lampene i baksetet montert, men tror ikke det skal ha noe å si!

jeg kan slå på lyset manuellt, men når jeg setter bryteren i den posisjonen at de kun skal lyse når dørene er åpen lyser det ikke...

har målt og sjekket bryteren på førerdøren, men ikke målt de andre,, bare trykket på de, og de virker helt fin,, skal vel heller ikke ha noe å si om 1 bryter er ødelagt,, i såfall ville jo lyset stått på hele tiden eller bare ikke kommet på når jeg åpner akkurat den døren.. så å ha en bryter som virker er en god sikkerhet.

noen som har vert borti samme problem!? trenger hjelp før det klikker for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dørlys bryterene er minus styrt. Lyset skal lyse når ledningen in på bryteren får kontakt med jord som skjer når bryteren er ute og bryteren får jord gjennom skruen som skrur fast bryteren i karrosseriet. Når mitt coupe lys ikke funket så skrudde jeg ut bryteren og så at det var litt rust på gjengende til skruen så da tok jeg bare en stålbørste og pusset gjengende til skruen så funket det.

Men funker ikke lyset ditt når noen av dørene er oppe? For i det tilfelle er det kanskje litt usansynlig at det er dørbryterne det er noe galt med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...