BMW///MPower Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Vuderer å selge/bytte E30 banebil prosjektet mitt grunnet det bare blir stående. Bilen er oprinnelig en orginal 320 som er lakert kawa-grønn av for noen år siden av forje eier, bilen har K-sport race coilovers, med K-sport justerbare topplager, sparco skrudd bur, og 2 stk recaro seter. Understellet er 320 med sveisa diff, med en m20b25 motor med grenrør og 3" eksos, planene vr og bygge en sikkelig banebil men pga mangel av tid ble motoren heller satt i så jeg kunne ta den noen runder på bane bare for og teste, er så klart alt for lite effekt med bare en 2,5 med grenrør men fikk iallefall laget litt røyk med denne lette bilen, bilen er ikke strøken i lakken men helt grei, fin bil for de som har en annen motor og putte oppi eller har et drøm om et turboprosjekt på lur selges til høystbudende eller bytte forslag , Flere bilder kommer ! Mvh Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Medbyn Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 hvor i landet, og minstepris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW///MPower Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 hvor i landet, og minstepris? Skien, Telemark , minste pris ca 25.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Åssen modell? Hva med rusten, og ett par bilder av bilens nåværende stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentus14 Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 hva må du ha for den? kan hente fort. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 denne mener jeg at jeg har vurdert å handle tidligere. Kjøpte du den fra buskerud et sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 kompis av meg som har eid denna noen ganger hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 tviler ikke tyristrand kan nok hende var i nærheten når jeg så på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 var i åsa tenker jeg. ved sundvollen. thomas gamst som har hatt denna. som de fleste andre e30r som er i buskerud hehe. har sikkert hatt 50stk den gutten der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brattelid Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå