Haukefer Skrevet August 12, 2012 Skrevet August 12, 2012 Hei, har sånne klistremerker på ruta mi der det står at jeg har alarm. Men har liksom aldri tenkt over det, noen som vet hvordan jeg kan sjekke om dette funker? Kanskje dumt spørsmål men
S.Hafsmo Skrevet August 12, 2012 Skrevet August 12, 2012 Hvis du har denne karen montert oppi taket har du ihvertfall alarm. På min er det og en diode i lufterillene midt på dashbordet.
Haukefer Skrevet August 12, 2012 Forfatter Skrevet August 12, 2012 den dioden er vell til opning og lukking, altså den som mottar signalet fra nøkkelen? Den har jeg, men husker ikke i farta om jeg har den der i taket skal sjekke dette imorgen
S.Hafsmo Skrevet August 12, 2012 Skrevet August 12, 2012 Dioden indikerer om alarmen er aktivert eller ikke. Mottakeren til fjernkontrollen i nøkkelen er i venstre c-stolpe.
Haukefer Skrevet August 13, 2012 Forfatter Skrevet August 13, 2012 Okei, når jeg låser da lyser det rødt i den dioden. så da er den aktivert?
S.Hafsmo Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Vil tro det ja. Hvis du låser bilen mens bagasjerommet står åpnet, så klapper du igjen lokket. Da bruker ihvertfall alarmen og gå hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå