Glenn-Andre Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Hei. Selger en orginal 323i 1984 mod som var tiltenkt å pusses opp eller lage banebil. Ser nå at jeg ikke har tid grunnet hus og hytte renovering samt at jeg akkurat har blitt pappa. I følge speedometeret har den gått 290 +/- . Det negative med bilen er at den har stått på grus/gress siden 07 Rust i gulv, hjulbuer bak, frontplate. Slitt i lakken/ sprayboks lakkert div steder. Alt av understell/bremser må gås over/byttes. bakre lyddemper må monteres. Innredninga er bare å kaste. vakum og slanger på motoren burde byttes. Det positive: Bilen starter og går fremover (må ha ny bensin og batteri). Takluka går kun i "råne" possisjon. skivebakstilling (uten sperre). Tåkelykter forran uten sprekker. Har også en liten vinge som kan følge med og skrudd halvbur fra skyline/200sx som kan følge med for 1000kr ekstra. Pris: 4000.- Bilen selges som den står, som delebil og må hentes på henger i Hokksund uten for Drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a100abt Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Håper på detaljerte bilder, spesielt hvor ille rusten er. Dette er type prosjekt som jeg egentlig kunne tenke meg. Synd med avstanden, men får kjøre en tur om det ikke er for ille prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 Bilder kommer i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Nå med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 nr ditt? så kan vi avtale noe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 nr ditt? så kan vi avtale noe;) Pm sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Ingen som vil ha billig bil? Evnt m20b23? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Kan evnt byttes i ATV minimum 125cc ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Opp med seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå