E39Leif Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Hei Bilen begynte å vibrere ordentlig først når den ble varm. Virket ut som dette kom fra Automatkassa/katalysator. Vibrasjonen forplantet seg i karrosereret og du hørte det godt inni bilen. Den mistet også litt effekt. Dette problemet fant jeg ikke ut av, og det forekom ikke hver gang. Kun periodisk. Jeg kunne ha flere langturer ute at problemet oppstod. Nå på slutten ble det mye værre, bilen gikk utrolig dårlig og fusket veldig. Etter litt feilsøking (bytte av plugger osv) prøvde jeg å skru ut 2 stk skruer som sitter på manifolden med pakninger. Da fikk jeg mye bedre effekt og bilen fusket Ikke lenger. Skriver dette innlegget i tilfelle det er noen andre der ute som lider av samme frustrasjonen:) JEG HAR EN DEFEKT KATALYSATOR Spørsmålet mitt er: er det noen som har en slik liggende til meg?, Holder til i Kongsberg. bMW e39 (520 Bensin) 1996 Model sedan Ps har også kikket litt på nettet http://www.ebay.com/itm/CATALYST-WITH-A ... f3&vxp=mtr Noen som vet om denne kan funke, har erfaring?. På forhånd tusen takk for hjelpen.. Jeg kan også nåes på Tlf 415 52 161 mail:leif86@gmail.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå