Zarian Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Hei. jeg skal kvitte meg med en E30 som ble påbegynt som et ganske heftig prosjekt! men har ikke tid til å fullføre prosjektet mitt. så jeg selger nå bilen som den står. Litt ang deler som følger med: komplett m3 evo breddekitt, med fangere, skjermer, panser, koffert, c-stolpe. fk coilovere. (nytt, kun montert) alt av foringer i understellet er byttet til nytt. 5 bolt hjulnav fremme, for og bygge om til 5 bolt. nye 365mm fremskiver (x5 4,8 skiver) oljekjøler, og div slanger/kobllinger. ic med rørgater. div spacere. ( alt fra 20 - 100mm.. ombygningsspacere bak til 5-bolt. 2x sabelt bøttestoler 4 puknkt belter ellers skal bilen være tilnærmet komplett,med radiator, alt av lister, lykter, ruter, osv, men bensintank mangler bensintank, og det meste av interiør.. det som var av rust er tatt. undersetellet er delvis demontert, så står på bukker. sikkert noe som er glemt, men bare og ringe hvis det er int. 20.000kr Kom gjerne med BUD Bilen står i Sarpsborg / Østfold mvh jørgen 97766068 z.a.kristiansen@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zarian Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Glemte helt disse. 4 stykk følger med. helt nye OG NEI DE SELGES IKKE SEPARAT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zarian Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Bud på 20.000 notert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zarian Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Bud på 20.000 notert.. Bud giver trakk seg første mann til mølla! 20.000 så er allt ditt. kom gjenre å ta en titt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningvel Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 M3 Kit i glassfiber? Eller stålskjermer og plastikk fangere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zarian Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 Glassfiber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zarian Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 SOLGT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg