Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gå inn på http://www.finndel.no der har de det meste av alle merker:)

Takker for svar. Har ringt alle høggerne, men ingen har siemens :roll: Skulle gjerne hatt brukt da ny koster over 3000 :o

Har også ringt fagfolk som overhaler radiatorer, men de kunne ikke gjøre noe med den :(

Skrevet
Koed.no har til 1200,- se under kategorien diverse. Har nettopp bestilt selv 8)

Takker for svar, men den er for biler etter 1993 :? Min måtte selfølgelig være før 1993 (1991) Den som er rett over den du så på, altså til 2872,-

Men jeg synes den til 1200 ligner mer på den jeg har skal jeg være ærlig. Vet det har vært byttet motor osv før men ikke vet jeg.

Du har en 1993 mod eller nyere?

Skrevet

Takker for svar, men den er for biler etter 1993 :? Min måtte selfølgelig være før 1993 (1991) Den som er rett over den du så på, altså til 2872,-

Men jeg synes den til 1200 ligner mer på den jeg har skal jeg være ærlig. Vet det har vært byttet motor osv før men ikke vet jeg.

Min er fra 1990, og har siemens varmeregister ihvertfall. Kan ha noe med at den er importert, eller så har det blitt byttet en gang i tiden. Jeg vet at den er riktig til min. Hvis du vil, kan jeg sende deg et bilde av den når jeg får den :)

Skrevet

Min er fra 1990, og har siemens varmeregister ihvertfall. Kan ha noe med at den er importert, eller så har det blitt byttet en gang i tiden. Jeg vet at den er riktig til min. Hvis du vil, kan jeg sende deg et bilde av den når jeg får den :)

Ja det hadde vært supert! :)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...