trasse Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Bmwn min: bmw 730ia v8 e32 1992 mod Tenkt lenge på å lage en slik tråd så nå kommer den. grunnen er enkelt og greit fordi jeg er altid på jakt etter nye og kreative ideer og tips jeg kan gjøre med bilen så håper på å få noe her? og ikke minst de som vill se eller vite mer om bilen kan også ta en titt. Noe av det som er gjort med bilen: 18" felger - GS-Monza 35-35 senk - ebiach fjører bakrutesenk - reiger K&N filter lakkert motordeksel ikke mye som er gjort, men mer kommer Motor: m60b30 girkasse: zf 5hp18 Planer: coustume eksos fra katen og bak soting/toning av ruter 2x12" bass beige m5 framstoler mer senk- evt coilovers nytt ratt - mtech 2? beige stoffmatter Nye felger - bbs LM ? Lakkere begge framskjermene - noe rust skifte alt av bremser manuell????? valse hjulbuer sota angel eyes avtagbart hengerfeste Noen bilder: like a boss: Setter pris på tips til hva jeg kan gjøre og eller hva du synnes om bilen. det blir lagt ut bilder og evt video når jeg har fått chop-chopa eksosen og fått den ned i bakken.
NBCustom Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Den trenger andre hjul og mer senk, så blir det knallbra!
S.Hafsmo Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Kjempeflott E32. Kjør på med LM som fyller godt ut i hjulbuen, så er du der.
S.Hafsmo Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 De aller siste hadde sikkert det (92+). Samme som E34. Edit: Trodde egentlig V8en kom først i 93.
trasse Skrevet August 15, 2012 Forfatter Skrevet August 15, 2012 takk takk ! LM hjul er planen ja (evt GS kopier) og senk kommer. er litt vrient å få tak i coilovers til denne bilen og man for kun senke fjører til 40mm. MEN etter å ha sammenlignet er fram og bakstillingen helt lik som på e34 (evt m5) så det er mulig håp! dette er den første e32'n som kom ed v8 har jeg hørt. vill si at 730 med v8 egentlig er sjeldent da jeg egentlig ikke har sett mange av de. denne er så si fri for rust (bare LITT på skjermene men dette skal tas før vinteren) og selve bilen er nylakert i 2009 + tectyl behandlet osv osv. Planen er som sagt å sote rutene, men når jeg ser på bildene så ble jeg plutselig litt usikker? vill det egentlig se bra ut? ("proff" sota hos verksted)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå