Kjexx Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Hei, jeg har ett sett nye bremser til forran så da lurer jeg på om det fungerer å montere det bak på min e38, i stedet for de som er der nå. Skal byttes uansett. Vil det fungere? eller blir det feil?
T. Thøgersen Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Det vil vel ikke passe bolt-on hvertfall, med tanke på kalipperinnfesting osv. Sjans for at det kan bli merkelig bremsekraftfordeling også vil jeg anta?
Laffen_90 Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Tvile sterkt på at skivene vill passe, pga de er et par hakk større en de framme. I tilleg til det er handbrekke på E38 inni bakskiven om jeg ikkke tar helt feil. ? calipterne og festene til de er forskjellige for å bak. Så, enkelt sakt, nei... det blir feil
Kjexx Skrevet August 15, 2012 Forfatter Skrevet August 15, 2012 Noen som har bremser som passer for salg da?
HMW Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Hva med å bare montere originale som er mer enn store nok og tilpasset riktig bremsekraft?
Kjexx Skrevet August 15, 2012 Forfatter Skrevet August 15, 2012 Godt poeng mr HMSW.. Men jeg vil ha ventilerte så jeg slipper bremseskjold siden de tydelig vis har en lei tendens til å sette seg små stein og drit der. Piiiiiiiiiiip...
HMW Skrevet August 16, 2012 Skrevet August 16, 2012 OK, jeg har bremseskjold på alle mine ventilerte skiver... men mulig du ikke har behovet
Kjexx Skrevet August 16, 2012 Forfatter Skrevet August 16, 2012 Må ha alt. Men hva er det for størrelse på de boltene calipper sitter festet med da? 15mm passet ikke og 16mm er for stort? Virker som noen har satt på " bolter..
///Naitsirk Skrevet August 16, 2012 Skrevet August 16, 2012 Men jeg vil ha ventilerte så jeg slipper bremseskjold siden de tydelig vis har en lei tendens til å sette seg små stein og drit der. Hvordan i alle dager har du fått for deg at man ikke trenger skjold når man har ventilerte skiver?
Kjexx Skrevet August 16, 2012 Forfatter Skrevet August 16, 2012 Trolldom. Nei.. Jeg har ikke interessert meg så ille mye når det gjelder bremser... Så derfor fikk jeg for meg at jeg ikke trenger de ved ventilerte skiver. Man kan jo ikke vite alt heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå