Gå til innhold

får ikke låst opp, men kan låse på førersiden 520i e34


Pink Panter
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et litt irriterende problem. Jeg får ikke låst opp bilen på førersiden, men jeg kan låse på førersiden, er jeg nødt til og bytte hele låsesystemet eller er det noe kjent feil som er mulig og fikse? bilen er en 520i e34 1993 mod hvis det hjelper?

takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde problemer med låsen på min e34, og da var det så enkelt at det en liten wire/stag som går fra nøkkelhullet og ned på selve låsemekanismen som var hoppet av. Ta av dørpanelet og så klarer du å se/kjenne om wire'en er løs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skrudd ut denne delen på min bil, men det skal være en wire som går ned til en liten 'bryter' i selve låsemekanismen. Kan se ut som om det er den 'pinnen' som stikker ut nedover på det første bilde, rett under nøkkelhullet ved siden av ledningen. Men den er i så fall kuttet der.. Kuttet du den når du tok ut delen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er en "stålstang" som går ned til den andre delen av låsemekanismen, men den skal sitte der det hullet du ser på bilde 3 mot høyre. den pinnen du snakker om har jeg ikke rørt og den var sånn da jeg tok den ut, ingen tegn til at den er knekt eller skadet på noen måte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...