320i e36 Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 hei merka når jeg svingte med bilen at den lagte ulyd, veldig irriterende lyd, så jeg tenkte det måtte være servopumpa det var noe galt med. jeg jekka den opp på bukker og starta bilen for å se om det kunne være noe lekasje. DET VAR DET i slangen fra pumpa til styre snekka lakk det olje og det var lite olje i olje beholderen. det jeg egentlig lurte på var denne slangen, jeg ringte til schmiedman og der sa di at den slangen er spesiell og må bestilles som original del fra bmw, det ville komme på 1700-, men så lurte jeg på om det er noen som har noe annen erfaring med dette. planen var en periode å ta turen innom knoks å se om di hadde en liggende. men er det viktigt at det er fra samme bilen eller er denne slangen en så og si universal for en del bmw - er. håper på svar litt kjappt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m tech Andreas Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 ta noen bilder av servoen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320i e36 Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 mobilen er ødelagt men har en tegning av oppsette til servoen. nummer 5 på tegningen er den slangen jeg trenger den som går ut fra pumpa og videre til styre snekka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå