Vulturous Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Ønsker å kjøpe et sett på 4 med Rondell D58 18" med greie dekk. Så fine som mulig, men litt lakkflass eller bitte små sår kan jeg nok tåle. Bredde og slikt er jeg ikke veldig kresen på. Holder til i Arendal, Aust-Agder, så vil helst ha felger som ligger i Agder-fylkene eller Telemark.
Ballder Skrevet August 16, 2012 Skrevet August 16, 2012 4000- ET (innpress) 15. 18x8,5". 235/45 dekk minnes jeg.
Vulturous Skrevet August 19, 2012 Forfatter Skrevet August 19, 2012 Så greie ut langt ifra hvertfall, men spør for sikkerhets skyld; kankjørt? lakkflass? andre skader ? og er vel ikke så altfor mye dekk igjen eller? og er det beregnet på e34 , så jeg ikke trenger senterringer ? Kan sikkert ordne henting, men du skal ikke nedover mot Arendal i nærmeste fremtid ?
Ballder Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Kantkjørte? Nei! Flassete? Ja, litt på felg kantene. Tilstand dekk. alle 4 har mønsterdybde som er tilnærmet nye dekk. To av dekka har litt slitasje innerst på innside. Passer til E39, så ringer anbefales. Skal jeg til Arendal? Tviler på det.
Vulturous Skrevet August 20, 2012 Forfatter Skrevet August 20, 2012 At de var til E39 var kanskje ikke så galt for jeg solgte E34en igår Skal bare finne meg en E39 så tar jeg kontakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå