morgan93 Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 For ikke lenge siden kjøpte jeg meg en e28 528 med ferdig motor dagen etter handlet jeg ny motor byttet å fyrte opp, siver fint men den varm hvorfor vet jeg ikke kan være gåen vann pumpe pakning ell topp men følger med nytt av alt men må selge da jeg skal starte på skole å trenger bil altfor fort desverre. Den er da fra 1985 med takluke selges med 3 sett felger. Er jo såklart rust på den men ikke mye å har bare funnet 2 hull Motor som ble satt i har stått lagret varmt å tørt i 10 år så har nok ikke gått langt Er bare såvidt anntydning til ventil tikking å den svetter ikke olje noen steder Den står uten skilt så må på eu å betale årsavgift Har desverre bare bilder på mobilen da jeg ikke får lagt ut med ipaden.. Denne selges til høyest bydene å kan byttes i det meste på skilt:) Bare å sende pm eller meld vis det er noe dere lurer på 47612099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Hvor bor du? Bilder:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morgan93 Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Lillehammer:) får ikke lasta opp bilder med ipad:/ men kan sende på mms:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garstin Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Slenger ut noen bilder for deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morgan93 Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 Solgt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå