Vegard welle Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Hei:) Må heise bilen før eu godkjenning, har justerbart senkesett og den øverste justeringsmutteren sitter noe inni helvette. Noen som har erfaring med dette, eller har noen triks? Vil helst slippe og demontere, eller ødelegge gjengene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Spyl gjengene og prøv å skru ned mutteren før du skrur den opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Brukt masse 5-56, og prøver og skru den litt nedover:p men har jo stått stille i hele vinter og ikke vært ordentlig smørt når det blei montert så sitter jo noe helt jæveligxD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Du kan prøve med litt varme også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakimh Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 må mitt kw coilovers måtte jeg kutte av justeringsmutteren med en baufil og bestille nye. vis du har skrud på justeringsmutteren uten og få vekk alt av drit og sånt. det var fordi jeg ikke rengjore alt 100% så det var noen veldig få sandkorn som lå igjen som gjorede d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå