Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en liten overasskelse da eg demonterte innsugsbelg.

er 2 hull på innsug belgen et stort og det andre litt mindre dette er hull som skal vere til vakum tror eg,den ene er koblet til,men det store hullet er tettet med en rød plastkork fra en white sprit flaske,utrolig dårlig patent hvertfall,her suger det vel inn falsk luft?

bilen er bygd om fra m52 b20 til m52 b28..kan det vere at di har brukt samme belg fra b20 motoren? siden et hull er tettet?

kan sende ved bilde om noen vil se/hjelpe?

Skrevet

Mener at det hullet du snakker om skal til en resonator boks som orginalt ligger under der Del nr 12 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /26513.gif Men for å være helt sikker sleng opp ett bilde.

Gjør ingenting om denne er vekke da dens funksjon kun var å dempe innsugsluften. Bare ver sikker på at det er tett der, kan spraye litt startgass rundt den å høre om motoren ruser. Men eg ville nok ha bytta belg, kjipt om den korken løsner og blir sugd inn i motoren.. Men for å være helt sikker sleng opp ett bilde

Skrevet

aha takker for svar :D

skal sende med et bilde etter jobb ikveld:)

Mener at det hullet du snakker om skal til en resonator boks som orginalt ligger under der Del nr 12 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /26513.gif Men for å være helt sikker sleng opp ett bilde.

Gjør ingenting om denne er vekke da dens funksjon kun var å dempe innsugsluften. Bare ver sikker på at det er tett der, kan spraye litt startgass rundt den å høre om motoren ruser. Men eg ville nok ha bytta belg, kjipt om den korken løsner og blir sugd inn i motoren.. Men for å være helt sikker sleng opp ett bilde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...