EsposLærling93 Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Har kjøpt meg en Bmw 520 med 2,0l 150hk motor den starter ikke er dårlig kompresjon når jeg drar på starteren, har tenkt mitt om toppakning og stempelringer osv, det kommer opp i displayet under speedometeret om Code med det har kanskje noe med radicoden å gjøre, noe som har vært borti samme problemet med kompresjon?? noen som har noen nyttige tips eller forslag på hva jeg kan sjekke først før jeg demonterer halve motoren er veldig takknemlig hvis noen kommer med no innspil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaWeRiCk Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Hvis du ikke har kompresjon er ventilene/registeret rast over Kan også være feiljustert register Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrilleBjørn Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Mulig du finner noen tips her; viewtopic.php?f=1&t=234061 Mvh - Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 ta en lekasje test, så finner du nok ut hva som er gærent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-Rabiato Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Hei. Dette kan være så enkelt som at tennpluggene har blitt "rå", da starter den ikke og høres ut til å være uten komp. Dette vet jeg kan være forklaringen, har nemlig hatt dette problemet på min 520 M50 motor ! Bytt plugger først og prøv den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
landrange Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 test hver sylinder med en kompresjonstester først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakimh Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 test hver sylinder med en kompresjonstester først. +1 aldri anta at det er dorlig komp uten og ta ein kompresjonsmåling/sylindrelekasje test Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå