crustyisme Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Vurdere å selge min E30 325 coupe, en bil eg hadde tenkt og få 100% men ser eg ikke har tid, bilen er tidligere krasjet men jigget og EU ok februar 2012. Kvass motor og leken bil. Ettermontert servo og må da ta forhjuls-stillings kontroll igjen, noe eg ikke har hatt tid og gjort. Justerbar short shift, eksos, osv. Små ting som må gjøres er: Leker litt i takluke pakningen. Speedometer og bensintank måler hopper litt av og til. Muligens bytte pakningene rundt bagasjerommet, kommer litt vann inn her om det regner kraftig eller under vask. Interiøret under tak henger litt. Passasjer stol er ryggen skeiv, litt sveis så kommer det seg, er og slitt tøy i passasjer stol. Kommer av og til ulyd fra rattet under har ratting, som et lite ''dunk''. Noen lakkrenninger. Og noen andre små ting som eg ikke kommer helt på nå. KM stand er 196000 Stereoanlegg følger ikke med. 40000,- eller bud. Er ikke 100% sikker på om det blir salg men om du er interessert er det nå bare å høre med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simhelg Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Btr en opel combo pluss 10 lapper. Pm om interesse:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonnis94 Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Denne såg fin ut. Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crustyisme Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Denne såg fin ut.Hvor holder du til? Holder til i nærheten av Haugesund, ja er en grei bil, men er noe småfiks og bug som må fikses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwliker Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Hvordan ser4 bilen ut under og slikt a. mye rust?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crustyisme Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Hvordan ser4 bilen ut under og slikt a. mye rust?? Nei er ikke så mye rust, pitelitt overflate rust noen små plasser. Skal få prøve å tatt noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwliker Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Er det en mtec eller bare satt på fanger og slikt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crustyisme Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Er ikke en mtech bare hartge fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crustyisme Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Er det en mtec eller bare satt på fanger og slikt?? Det er original Hartge plastikk forran og bak på denne, skjeldnere dett enn m tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durra Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 bytte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crustyisme Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Bilen er lagt på vent, må bytte master sylinder før den selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentivar Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Enda til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningvel Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Fortsatt til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå